Banner Doneer - Wilt u ons helpen? QR-Code Een Bus voor Ben Wilt u ons helpen? Hieronder vindt u de mogelijkheden Doneer:

DE MOGELIJKHEDEN OM ONS TE STEUNEN

Wat fijn dat u ons wilt helpen om de rolstoelbus mogelijk te maken! De gift/donatie die u doet zal een schenking onder last zijn wat betekent dat uw volledige schenking ten goede komt aan Benjamin en/of Lucas. Hieronder vindt u de verschillende mogelijkheden om ons (financieel) te steunen:

1. QR-Code of Betaal link

Open de camera van uw telefoon en scan de QR code. De link brengt u naar de betaal omgeving van onze bank (Rabobank). Vul het door u gewenste bedrag in en betaal via uw bank.

U kunt ook de onderstaande link aanklikken om een donatie te doen:

Hartelijk dank!

2. Liever geld overboeken?

Maakt u uw donatie liever over vanuit uw eigen bankomgeving? Dat kan natuurlijk ook. Boek uw donatie dan over naar het volgende rekening nummer:

NL36 RABO 0197 9204 38 o.v.v. Bus voor Ben

3. International Donations?

If you want to make a donation from abroad then please use the following information:

IBAN: NL36 RABO 0197 9204 38

BIC: RABONL2U (in case of 11 characters use: RABONL2UXXX)

The address belonging to this BIC is:

Croeselaan 18, 3521 CB, Utrecht

Thank you very much!

4. Grote gift of wilt u ons op een andere manier helpen?

Heeft u een hele grote donatie of wilt u ons op een andere manier helpen? Neem dan contact met ons op:

Mobiel: +31 (0)6 30579899

E-mail: info@stichtingbenluc.nl

5. Doneren via Facebook / Donate via Facebook

🎉🎉 Whoop Whoop, Facebook heeft eindelijk onze aanvraag goedgekeurd! We beschikken nu ook over een Doneer button!!

Daarnaast kunnen jullie nu ook zelf een inzamelingsactie starten en Stichting Ben & Luc – Een Bus voor Ben kiezen als begunstigde non-profit organisatie.

Dus heb je alles al wat je hartje begeert en weet je niet wat je voor je verjaardag moet vragen? Dan bieden we hierbij de ideale oplossing 😊

6. Doneren door online winkelen via DoelShop

DoelShop: Doneren door te shoppen

Wij hebben ons met onze Stichting Ben & Luc aangesloten bij website DoelShop.

Via DoelShop kunnen jullie gratis aan ons doneren door te winkelen bij alle aangesloten webshops.

Het enige wat je hoeft te doen is via onze link op een webshop klikken (oa. Bol.com, Coolblue, Hema, Booking.com, MediaMarkt) en daar een aankoop doen.

Dit kost je niets extra en bij elke aankoop die je doet, steun je ons! Je kan dit zelfs anoniem doen (dus zonder eigen account bij DoelShop)

Dus, voor al je aankopen voor Sinterklaas of Kerst maar bijvoorbeeld ook Black Friday en Cyber Monday, denk dan aan ons en gebruik onze link: www.DoelShop.nl/stichtingbenluc om ons te steunen!

Alvast heel erg bedankt 🙏🏽