QR-Code Een Bus voor Ben Benefietstour Wil je onze papa sponsoren? Doneer: Donderdag 1 september 2022 SCAN DE QR CODE 50 Km

ACTIES EN EVENEMENTEN

Acties en evenementen zorgen ervoor dat er op een wat grotere schaal aandacht gegeven kan worden aan onze stichting en aan de crowdfundingactie “Een Bus voor Ben”. Door de extra aandacht worden er ook extra donaties ontvangen. Hieronder hebben we een overzicht gemaakt van de verschillende acties/evenementen van individuen, instanties en groepen die ons een warm hart toedragen.

Zelf ook een goed idee en interesse om iets voor ons te ondernemen? Laat het ons dan weten! Je kunt contact opnemen via:

• +31 (0)6 30579899
  • info@stichtingbenluc.nl

EVENEMENT: Benefietstour - Een Bus voor Ben

Op donderdag 1 september 2022 is de Benefietstour verreden. Collega’s van Paul, de vader  van Ben en Luc wilden de actie “Een bus voor Ben” steunen en organiseerden een fietstocht waarmee ze door middel van sponsoring geld konden inzamelen voor de rolstoelbus.

Een geweldig initiatief van een geweldige groep mensen met een geweldig resultaat! Echt hartverwarmend om deze steun te ervaren. De 25 deelnemers reden, verdeeld over 3 verschillende afstanden, routes tussen de 3 kantoren van het bedrijf Wunderman Thompson Nederland.

• 25 KM: Haarlem & Omgeving (7 deelnemers)
  • 50 KM: Haarlem – Amsteldok – Haarlem (9 deelnemers)
  • 95 KM: Haarlem – Weesp – Amsteldok – Haarlem (8 deelnemers)

Ook de vader van Lucas en Benjamin fietste mee (50 Km) en liet zich sposoren. En het resultaat was even bovenverwachting als geweldig! De fietstocht heeft het bedrag van maar liefst €8.025,- voor onze stichting en de rolstoelbus opgeleverd. Hartelijk dank aan alle deelnemers en sponsoren!

Kans gemist? Je kan nog steeds een donatie doen! Scan dan de (linker) QR code in de Banner van de deze pagina OF gebruik de volgende betaallink:

Support & Sponsoring

Naast de inzet van alle collega’s zijn we ook zo onzettend dankbaar dat anderen ook een steentje hebben bijgedragen tot de tot standkoming van deze Benefietstour. Deze willen we graag nog even benoemen:

Allereerst Wunderman Thompson Nederland voor het beschikbaar maken van tijd (zowel voor de organisatie als voor de deelnemers om onder werktijd deze tocht te ondernemen), ruimte en de versnaperingen tijdens en na afloop van de fietstocht.

Daarnaast hartelijke dank aan  Bike Mobile die de fietsen belangenloos ter beschikking heeft gesteld voor dit evenement!

Op de derde plaats Bakkerij Kruijmer uit Huizen voor het beschikbaar stellen van lekkere wikkelbroodjes en “egeltjes” voor de deelnemers.

Tot slot dank aan het Zeeuws Ministerie van Chocolade en Culinaire Zaken uit Middelburg voor het sponsoren van de heerlijke chocolade medailles voor de deelnemers.

In de media

En ook de pers had ons verhaal goed opgepakt met publicaties in de online regionale krantjes: het Weesper Nieuws, het Nieuwsblad voor Huizen en Haarlem in het Nieuws en op hun social media kanalen. En daarnaast had RTVNH een verslaggever gestuurd om voor NHNieuws verslag te komen doen.

En via deze weg hebben wij een heel mooi bedrag mogen ontvangen van Autobedrijf Turenhout uit Heemstede! Heel hartelijk dank daarvoor!

Sponsor links:

Bike Mobile
Logo Bakkerij Kruijmer
Zeeuws Ministerie van Chocolade & Culinaire zaken
Autobedrijf Turenhout

Boven 2 collega’s in training voor de Benefietstour (95Km) op hun vakantie!

ACTIE: Workout for a week by Swann

Swann werkt samen op een project met de papa van Lucas en Benjamin en voelde zich geroepen om in actie te komen. Iets wat hij normaal gesproken nooit doet. Op eigen initiatief heeft hij zijn uitdaging gedeeld op zijn social media kanalen en gevraagd of mensen hem daarin wilde supporten door hem te sponsoren.

Een week lang zou Swann meerdere keren per dag worksouts gaan doen door lange afstanden te fietsen of hard te lopen. Elke dag deelde hij zijn prestaties online.

Swann kwam daarbij tot de volgende geweldige en zeer bewonderenswaardige resultaten:

Hardlopen: 84km

Fietsen: 213km

Totale Tijd: 18 uur en 30 mins sporten

En dat allemaal in één week tijd! Chapeau!!

Swann heeft met behulp van zijn sponsoren €230 voor ons en de rolstoelbus weten op te halen! Heel hartelijk dank daarvoor Swann!!

Mocht je onder de indruk zijn en Swann nu ook alsnog willen belonen voor zijn prestaties? Doneer dan  je gift via zijn GoFundMe link: https://gofund.me/92f15803