QR-Code Een Bus voor Ben Volg ons Wilt u op de hoogte blijven? Doneer: Volg ons op Facebook

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

Facebook logo

Wilt u op de hoogte blijven over ons, Benjamin & Lucas? Wilt u de verrichtingen en activiteiten van onze stichting volgen? Of wilt u op de hoogte blijven van de actie een “Bus Voor Ben” en andere behaalde doelstellingen?

Volg ons dan via onze Facebook pagina!

Instagram Logo

En je kan ons ook volgen via onze Instagram pagina! Door het klikken van de link of het scannen van de onderstaande QR-Code kan je direct ons account gaan volgen.

QR Code Instagram

Twitter Logo

En heb je Twitter? Ga dan naar ons Twitter account (@stichtingbenluc) en volg ons en Retweet onze eerste Tweet (gepinde Tweet) en help ons om onze actie #eenbusvoorben viral te laten gaan 🙂

Alvast hartelijk dank!

Ook op LinkedIN kan je ons volgen en onze post delen met je netwerk! Ga naar onze LinkedIn Pagina volg ons en deel onze pagina en Posts voor nog meer bekendheid.